Spark Club Nederland

Welkom op het forum van de Spark Club Nederland.
Wordt lid en help dit forum mooi te maken.
Heb je verstand van fora en Sparks en wil je het team komen versterken?
Meld je dan bij een van de beheerders.

Het SCN tean.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Spark Club Nederland

Welkom op het forum van de Spark Club Nederland.
Wordt lid en help dit forum mooi te maken.
Heb je verstand van fora en Sparks en wil je het team komen versterken?
Meld je dan bij een van de beheerders.

Het SCN tean.

Spark Club Nederland

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Spark Club Nederland

It all starts with a Spark !!!

Deze Spark Club is in aanbouw. Wij zoeken nog mensen die hierbij willen helpen. Heb je daar zin in? Meld je dan aan bij 1 van de beheerders.

2 plaatsers

    Goede en voordelige autobanden voor de Spark

    concours
    concours


    Aantal berichten : 32
    Registratiedatum : 15-10-14
    Woonplaats : Zaanstad

    Goede en voordelige autobanden voor de Spark Empty Goede en voordelige autobanden voor de Spark

    Bericht van concours do feb 25, 2016 11:07 pm

    Beste mede Spark bezitters. Ik kan goede nieuwe autobanden leveren voor de Spark. Ik heb een Kvk nummer en een groothandel inkoopcontract bij één van de grootste bandenleveranciers in Europa.

    Dit is niet mijn beroep, maar ik doe dit uit een soort "hobby"
    Voor iedereen die geïnteresseerd is in een set goede nieuwe banden voor zijn Spark. Ik heb zelf ruime ervaring opgedaan met deze banden en ik ben zeer tevreden.
    Merk: Hifly
    Prijsindicatie;
    165/65R14 € 35,-
    165/70R14 € 39,50

    De prijzen zijn per band, afname per 4 stuks. Gratis bij u thuis bezorgd. Heeft u een andere maat, mail mij dan even en ik kan u verder informeren.
    avatar
    Jan.


    Aantal berichten : 103
    Registratiedatum : 03-11-13

    Goede en voordelige autobanden voor de Spark Empty Re: Goede en voordelige autobanden voor de Spark

    Bericht van Jan. za feb 27, 2016 6:49 am

    Bij Eoromaster zijn ze op dit moment nog iets goedkoper: http://banden.autoweek.nl/hifly/hf-201/165-70-r14-81t-179784/

    En hier nog iets goedkoper:
    http://www.autobandenmarkt.nl/cgi-bin/rshop.pl?dsco=107&cart_id=80213691.107.9841&sowigan=So&Breite=165&Quer=65&Felge=14&Speed=&Load=&kategorie=6&Marke=HI%20FLY&ranzahl=4&tyre_for=&x_tyre_for=&Herst=HI%20FLY&m_s=3&sort_by=preis&rsmFahrzeugart=ALL&filter_preis_bis=&filter_preis_von=&homologation=&search_tool=standard&Label=F-C-71-3&details=Ordern&typ=R-203816

      Het is nu do maa 28, 2024 8:34 am