Spark Club Nederland

Welkom op het forum van de Spark Club Nederland.
Wordt lid en help dit forum mooi te maken.
Heb je verstand van fora en Sparks en wil je het team komen versterken?
Meld je dan bij een van de beheerders.

Het SCN tean.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Spark Club Nederland

Welkom op het forum van de Spark Club Nederland.
Wordt lid en help dit forum mooi te maken.
Heb je verstand van fora en Sparks en wil je het team komen versterken?
Meld je dan bij een van de beheerders.

Het SCN tean.

Spark Club Nederland

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Spark Club Nederland

It all starts with a Spark !!!

Deze Spark Club is in aanbouw. Wij zoeken nog mensen die hierbij willen helpen. Heb je daar zin in? Meld je dan aan bij 1 van de beheerders.

4 plaatsers

    Forum

    avatar
    headingmode


    Aantal berichten : 34
    Registratiedatum : 05-01-14

    Forum Empty Forum

    Bericht van headingmode wo okt 29, 2014 9:46 am

    Is het een idee om de subfora onder te verdelen in minder topics?

    Nu is er een topic over de 1.0LS, de 1.0LT, de 1.0LS BiFuel etc. De auto's verschillen in technisch opzicht zeer weinig van elkaar waardoor het samenvoegen en onderbrengen in één topic zéér voor de hand ligt.

    Als iemand met een 1.0LT een probleem heeft met zijn wiellager, dan wil ik ,als 1.0LS BiFuel rijder, dat ook wel weten. Ik heb namelijk datzelfde lager.

    Ik wil de beheerder van de website dan ook verzoeken de topics samen te voegen. De huidige lay-out is mijns inziens volkomen zinloos.

    Met dank. ;-)

    Gr,

    HM
    avatar
    headingmode


    Aantal berichten : 34
    Registratiedatum : 05-01-14

    Forum Empty Re: Forum

    Bericht van headingmode do dec 11, 2014 8:10 am

    Is er nog wel een beheerder?
    Thei
    Thei


    Aantal berichten : 199
    Registratiedatum : 21-09-13

    Forum Empty Re: Forum

    Bericht van Thei vr dec 12, 2014 2:05 am

    Die is er nog wel maar zal wel even op vakantie zijn.

    Maar ik kan je wel begrijpen wat je voorstel betreft,de 1.2 zou er ook zelfs bij kunnen,op de motor en bak na dan,die leven een eigen leven.
    avatar
    headingmode


    Aantal berichten : 34
    Registratiedatum : 05-01-14

    Forum Empty Re: Forum

    Bericht van headingmode zo dec 14, 2014 8:43 am

    Op vakantie? Ik zou willen dat ik zoveel dagen had... ;-)
    Ik heb eerder het idee dat de focus ligt op Facebook maar dat zie ik gewoon minder zitten. Een forum heeft gewoon zijn voordelen.. terugzoeken bijvoorbeeld.

    Enfin... Ik geloof niet dat de beheerders van dit forum echt geïnteresseerd zijn.

    Ik wil het beheer best overnemen hoor.

    Mvg,

    HM
    Thei
    Thei


    Aantal berichten : 199
    Registratiedatum : 21-09-13

    Forum Empty Re: Forum

    Bericht van Thei ma dec 15, 2014 9:26 am

    Meld je aan zou ik zeggen,ik ben op meerdere fora beheerder en admin geweest en vind het nu tijd dat anderen het mogen doen.
    Deel wel als lid al mijn ervaringen uit Laughing
    avatar
    headingmode


    Aantal berichten : 34
    Registratiedatum : 05-01-14

    Forum Empty Re: Forum

    Bericht van headingmode di dec 16, 2014 5:46 am

    De admin was het laatst online op 5 november 2013 Rolling Eyes
    Sparkie, die ook beheerder is, was dat in juni 2014. Ze lijken dus niet zo geïnteresseerd.

    Ik zal ze eens mailen.

    Mvg,

    HM
    Thei
    Thei


    Aantal berichten : 199
    Registratiedatum : 21-09-13

    Forum Empty Re: Forum

    Bericht van Thei vr dec 19, 2014 1:10 am

    Anderen komen toch regelmatig langs,maar geef je anders eens op om mee te gaan beheren.
    weetsj
    weetsj


    Aantal berichten : 132
    Registratiedatum : 05-06-12
    Leeftijd : 47
    Woonplaats : Zoetermeer

    Forum Empty Re: Forum

    Bericht van weetsj di dec 30, 2014 4:16 am

    Hallo allemaal. Hier het hele verhaal:
    we waren ooit op hyves. dit werd beheerd door Arjan Swaen. hij had ook contact met Chevrolet Nederland, maar dat werd steeds minder. Op hyves waren ik arco, erik, peter, matthew, john etc de meest productieve personen. (ik waarschijnlijk nog iets meer, zoals korting afspraken en import) Arjan werd op een gegeven moment ziek, dus was nog wel beheerder maar deed verder niets. de tours en meeting heb ik grotendeels zelf geregeld en later ook door marco en arco. Toen hyves stopte wisten we niet zo goed wat we moesten doen. aangezien iedereen toen al zowat overgestapt was naar facebook, hebben we besloten om een spark facebookpagina te maken. omdat peter Bakelaar handig is met computers wilde hij die opzetten en beheren en dat leek ons wel handig.
    tegelijkertijd hadden we het ook over een forum, maar wie gaat die maken beheren e.d.? Jan Pol heeft toen aangeboden dat hij dat wel kan opzetten en daarna zien we het wel Smile Dit is nu het huidige forum. nu eigenlijk nog steeds experimenteel. Jan zou er ook graag beheerders / moderators bij willen hebben. (zie bovenaan pagina) Ik, Jan, Peter en wie dan ook, zijn net als jullie maar gewoon mensen die toevallig een Spark rijden. we hebben geen contact (meer) met Chevrolet dus doen we alles zelf. Ik heb in het verleden veel tours en meeting georganiseerd, maar ook voor meerdere mensen onderdelen geimporteerd etc etc. echter kost dit heel veel tijd. ik heb ook al 2x meegemaakt dat een geplande tour / meeting op het laatste moment niet doorgaat en op een gegeven moment heb je er niet meer zo'n vertrouwen in dat het nog een x lukt. Affijn, we zijn dus allemaal gelijk en als er ideeën zijn graag (richting Jan) maar het liefst, steek er dan ook energie en tijd in. een forum is leuk maar alleen redden we het niet / hebben we er niet zo'n zin in. Ik en ik denk iedereen zou graag zien dat dit forum nog veel meer gaat leven Smile
    Dus ben jij die persoon die graag zn handen uit de mouwen steekt en dit forum wil oppeppen? stuur een berichtje naar Jan Pol (of mij en dan geef ik het door aan Jan)
    op een leuk gezellig Spark jaar 2015 met veel meetings en tours Smile
    avatar
    Jan.


    Aantal berichten : 103
    Registratiedatum : 03-11-13

    Forum Empty Re: Forum

    Bericht van Jan. ma jan 26, 2015 9:49 am

    Ik weet niet of er hier nog een Jan Pol is, want deze Jan Pol weet van niets. weet ook niets van het beheren van een forum.

    Ik ben het overigens eens met headingmode om wat zaken bij elkaar te vegen, maar dan moet headingmode dus wel de beheerder zien te vinden.
    weetsj
    weetsj


    Aantal berichten : 132
    Registratiedatum : 05-06-12
    Leeftijd : 47
    Woonplaats : Zoetermeer

    Forum Empty Re: Forum

    Bericht van weetsj ma jan 26, 2015 10:43 am

    Excuses Jan. De beheerder heet namelijk ook Jan, ha ha ha.
    Ik heb hem gevraagd of hij wil reageren Wink

    Gesponsorde inhoud


    Forum Empty Re: Forum

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do apr 18, 2024 4:32 pm