Spark Club Nederland

Welkom op het forum van de Spark Club Nederland.
Wordt lid en help dit forum mooi te maken.
Heb je verstand van fora en Sparks en wil je het team komen versterken?
Meld je dan bij een van de beheerders.

Het SCN tean.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Spark Club Nederland

Welkom op het forum van de Spark Club Nederland.
Wordt lid en help dit forum mooi te maken.
Heb je verstand van fora en Sparks en wil je het team komen versterken?
Meld je dan bij een van de beheerders.

Het SCN tean.

Spark Club Nederland

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Spark Club Nederland

It all starts with a Spark !!!

Deze Spark Club is in aanbouw. Wij zoeken nog mensen die hierbij willen helpen. Heb je daar zin in? Meld je dan aan bij 1 van de beheerders.

    Auto Vaessen Heerlen

    Thei
    Thei


    Aantal berichten : 199
    Registratiedatum : 21-09-13

    Auto Vaessen Heerlen Empty Auto Vaessen Heerlen

    Bericht van Thei di mei 19, 2015 1:20 am

    Nadat Auto Welling gestopt is met Chevrolet ben ik naar Vaessen gegaan voor de 45000km beurt,niets op aan te merken verder.

    Nu is onze Spark bijna 3 jaar oud(51500km)en wilde we de 2 jaar extra garantie bijkopen.
    Dat ging dus niet,omdat de verzekeringsmaatschappij het niet meer deed en Chevrolet Nederland ook niet meer.....blablabla.....ongelovig zoals ik ben heb ik een mailtje naar Chevrolet gestuurd met de vraag of ik die garantie bij hun of een sevicedealer kan bijkopen,daarna ook nog even gebelt en werd meteen gezegd dat ik die bij de servicedealer moet bijkopen.
    Een dag later kreeg ik dit ook per email binnen.
    Ik ben naar een andere dealer gegaan en vertelt dat ik die garantie wil bijkopen,de juffrouw begon meteen te tikken en na 5 min was de boel geregeld,2 jaar extra garantie erbij.
    meteen maar alle gegevens in hun PC laten zetten,want bij Vaessen is mijn vertrouwen helemaal over.
    Vandaag naar Vaessen gereden en vertelt dat ze me uit de computer mogen verwijderen omdat ik er niet meer kom,ook de reden vertelt aan de balie,de betreffende persoon die de verzekering zou regelen wilde mij maar zijn kantoor op hebben,heb ik niet gedaan,ik laat niet recht praten wat krom is.

      Het is nu vr apr 26, 2024 1:58 am