Spark Club Nederland

Welkom op het forum van de Spark Club Nederland.
Wordt lid en help dit forum mooi te maken.
Heb je verstand van fora en Sparks en wil je het team komen versterken?
Meld je dan bij een van de beheerders.

Het SCN tean.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Spark Club Nederland

Welkom op het forum van de Spark Club Nederland.
Wordt lid en help dit forum mooi te maken.
Heb je verstand van fora en Sparks en wil je het team komen versterken?
Meld je dan bij een van de beheerders.

Het SCN tean.

Spark Club Nederland

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Spark Club Nederland

It all starts with a Spark !!!

Deze Spark Club is in aanbouw. Wij zoeken nog mensen die hierbij willen helpen. Heb je daar zin in? Meld je dan aan bij 1 van de beheerders.

2 plaatsers

    Een nieuw Groentje

    avatar
    Lecoque


    Aantal berichten : 8
    Registratiedatum : 30-09-15

    Een nieuw Groentje Empty Een nieuw Groentje

    Bericht van Lecoque wo sep 30, 2015 12:44 am

    Hallo allemaal,

    Sinds een aantal maanden een tweede autootje gezocht voor weinig per km. Hiervoor een Peugeot 206'je op LPG gehad, tot er teveel mankementen kwamen en goed rondgekeken. Hierdoor kwam ik uit op dit leuke karretje, een modern betrouwbaar wagentje en relatief goedkoop.
    Hij bevalt tot nu toe zeer goed, lekker goedkoop, ongeveer 300km op een tank. Vorige week een grote beurt gehad en voorgeschreven NGK bougies erin gezet, maar de motor begint na een week soepel gedraaid te hebben in de lage toerentallen al weer te bokken. Ga er nu maar NGK laserline 8 bougies inzetten (met levensduur 120000 km).
    Een nieuw Groentje 1zr0rch
    Een nieuw Groentje 2yxhcly


    Laatst aangepast door Lecoque op di okt 13, 2015 11:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Thei
    Thei


    Aantal berichten : 199
    Registratiedatum : 21-09-13

    Een nieuw Groentje Empty Re: Een nieuw Groentje

    Bericht van Thei wo sep 30, 2015 10:38 am

    Welkom.

    Laat die LPG bougies er maar uit,gewoon van de orginele bougies de electrode afstand op 0,8 mm afstellen,bokken het moet dan over zijn.
    Verder kunnen de bougiekabels ook wel eens doorslaan en dat levert ook het bokken op.
    avatar
    Lecoque


    Aantal berichten : 8
    Registratiedatum : 30-09-15

    Een nieuw Groentje Empty Re: Een nieuw Groentje

    Bericht van Lecoque wo sep 30, 2015 8:28 pm

    Badankt Thei, maar een week geleden zijn de NGK DCPR8E met elektrodeafstand 0.7 mm geplaatst en
    na ruim een week soepel optrekken met de auto, begint ie al weer wat te bokken in de lage toerentallen.
    Misschien inderdaad de bougiekables, alleen lijkt het me een beetje een broodje aap verhaal. Bij ons in de familie rijden we al 40 jaar op LPG en hoefden we de bougiekabels eigenlijk nooit te vervangen. Waarom het bij de Spark gevoeliger zou liggen, is mij dan een raadsel..
    Thei
    Thei


    Aantal berichten : 199
    Registratiedatum : 21-09-13

    Een nieuw Groentje Empty Re: Een nieuw Groentje

    Bericht van Thei wo sep 30, 2015 11:54 pm

    Die bougiekabels zijn gewoon slechter dan van andere merken auto's.
    Vorige week de mijne vervangen bij 53000km,hoort officieel bij 45000km te gebeuren,maar had wel al een kruipspoor van de hoogspanning.

    Tja en ik rij ook pas een jaar of 30 op LPG,mijn PT Cruiser reed ik 96000km met dezelfde kabels,nooit problemen mee gehad.

    Gesponsorde inhoud


    Een nieuw Groentje Empty Re: Een nieuw Groentje

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr apr 26, 2024 5:08 pm