Spark Club Nederland

Welkom op het forum van de Spark Club Nederland.
Wordt lid en help dit forum mooi te maken.
Heb je verstand van fora en Sparks en wil je het team komen versterken?
Meld je dan bij een van de beheerders.

Het SCN tean.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Spark Club Nederland

Welkom op het forum van de Spark Club Nederland.
Wordt lid en help dit forum mooi te maken.
Heb je verstand van fora en Sparks en wil je het team komen versterken?
Meld je dan bij een van de beheerders.

Het SCN tean.

Spark Club Nederland

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Spark Club Nederland

It all starts with a Spark !!!

Deze Spark Club is in aanbouw. Wij zoeken nog mensen die hierbij willen helpen. Heb je daar zin in? Meld je dan aan bij 1 van de beheerders.

2 plaatsers

    Mp3's worden niet afgespeeld

    avatar
    Guest0111


    Aantal berichten : 2
    Registratiedatum : 17-08-16

    Mp3's worden niet afgespeeld  Empty Mp3's worden niet afgespeeld

    Bericht van Guest0111 wo aug 17, 2016 10:04 pm

    Hallo Sparky's!
    Een vriendin van mij heeft een Spark uit 2012 en voor wat luistergenot heb ik haar een usb stick meegegeven met wat Mp3 bestanden. Echter deze worden niet afgespeeld maar slechts de melding 'File check' blijft in het display staan. Weet iemand wat het probleem kan zijn?

    Bedankt!
    avatar
    Lecoque


    Aantal berichten : 8
    Registratiedatum : 30-09-15

    Mp3's worden niet afgespeeld  Empty Re: Mp3's worden niet afgespeeld

    Bericht van Lecoque do sep 15, 2016 4:26 am

    Ja, al die USB radio's (ingebouwd of niet) zijn allemaal buggy met MP3's. Ikzelf heb het ook regelmatig en er is geen lijn in te ontdekken. Sommige mp3's crashed ie op en volgende keer weer niet, geheel random.
    Het enige wat lijkt te helpen, is de mp3's allemaal om te zetten naar een vaste bitrate van bijvoor 192 kbs (geen variabele bitrate!). Dit, zodat niet allerlei verschillende formaten bitrates op de USB stick staan. Probeer maar eens.
    avatar
    Guest0111


    Aantal berichten : 2
    Registratiedatum : 17-08-16

    Mp3's worden niet afgespeeld  Empty Re: Mp3's worden niet afgespeeld

    Bericht van Guest0111 vr sep 16, 2016 2:21 am

    Bedankt voor de input Lecoque, vind het wel erg triest dat er blijkbaar nog altijd merken zijn die blijkbaar niet veel kwaliteitseisen stellen aan hun fabrieksradio's! scratch Gezien ik haar bestanden zelf heb geconverteerd naar Mp3 is de bitrate al bij elk bestand gelijk. Weet niet meer uit mijn hoofd hoeveel maar zal ook zo rond de koers van 192 liggen, dat hanteer ik meestal. Kan wel proberen een lagere bitrate te hanteren maar in feite is dit natuurlijk flauwekul dat de Mp3's aangepast moeten worden! Maar ik ga wel weer wat proberen. Nogmaals bedankt!

    Gesponsorde inhoud


    Mp3's worden niet afgespeeld  Empty Re: Mp3's worden niet afgespeeld

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 1:29 pm