Spark Club Nederland

Welkom op het forum van de Spark Club Nederland.
Wordt lid en help dit forum mooi te maken.
Heb je verstand van fora en Sparks en wil je het team komen versterken?
Meld je dan bij een van de beheerders.

Het SCN tean.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Spark Club Nederland

Welkom op het forum van de Spark Club Nederland.
Wordt lid en help dit forum mooi te maken.
Heb je verstand van fora en Sparks en wil je het team komen versterken?
Meld je dan bij een van de beheerders.

Het SCN tean.

Spark Club Nederland

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Spark Club Nederland

It all starts with a Spark !!!

Deze Spark Club is in aanbouw. Wij zoeken nog mensen die hierbij willen helpen. Heb je daar zin in? Meld je dan aan bij 1 van de beheerders.

2 plaatsers

    top dealers en slechte dealer

    weetsj
    weetsj


    Aantal berichten : 132
    Registratiedatum : 05-06-12
    Leeftijd : 47
    Woonplaats : Zoetermeer

    top dealers en slechte dealer Empty top dealers en slechte dealer

    Bericht van weetsj vr aug 16, 2013 8:27 am

    zo, nou heb ik het gehad met Chevrolet Versluis uit Zoetermeer.
    Ik belde begin december voor een onderhoudsbeurt 30.000 km beurt. a € 304,- / € 337,-
    maar omdat ze gingen verhuizen (binnen Zoetermeer) wilde ze mijn auto in januari onder handen nemen. Okè toch?
    dus 5 januari is het onderhoud uitgevoerd, maar moest ik € 397,- afrekenen!!
    ik zei dat dat niet klopte, maar omdat er in het andere filiaal ook andere mensen werkte wisten ze er niets van, maar na wat speurwerk in de computer bleek er in januari een prijsverhoging te zijn doorgevoerd. Daar heb ik natuurlijk niets mee te maken omdat ik een beurt voor € 337,- euro had afgesproken. affijn ik denk ik kom er met die mensen hier niet uit, dus ik reken wel af en bel de directeur wel, omdat ik die goed ken. Ik heb immers 2 Sparks bij hem gekocht. maar na zo'n 6 keer heen en weer te hebben gebeld, kreeg ik gisteren te horen dat hij er niets meer aan kan veranderen omdat Chevrolet Nederland nou eenmaal de prijzen heeft verhoogd, terwijl mijn geld in zijn kassa zit en niet ergens bij Chevrolet Nederland. nou dan krijg je weer de herhaling dat ik een prijs in 2011 had afgesproken, zei mij door stuurde naar 2012, dat als je een auto koopt en die ondertussen duurder wordt, je ook gebeld wordt dat het duurder is geworden, enz enz, maar nee hoor, het enige advies wat hij mij kon geven, was een brief te schrijven naar Chevrolet Nederland!!!
    SMAKELOOS. 2 auto's gekocht en dan zo behandeld worden. Schandalig!!!
    Het gaat wel een beetje om die 60 euro, maar zo ga je gewoon niet met elkaar om.
    zo en zo zijn de prijzen belachelijk hoog.
    Dus laat je onderhoud bij een dealer uitvoeren, waar je een goed gevoel bij heb en vraag gewoon eens prijzen op van dealers in de Buurt.
    ik kom al een jaar nu bij Roberts bv in Den Haag. daar scheelt het ongeveer € 100,- per beurt en zijn ze veeeel klant vriendelijker.
    dus Versluis Zoetermeer: flop
    Roberts bv Den Haag: TOP!!
    hier over mee in een ander topic Wink
    weetsj
    weetsj


    Aantal berichten : 132
    Registratiedatum : 05-06-12
    Leeftijd : 47
    Woonplaats : Zoetermeer

    top dealers en slechte dealer Empty Re: top dealers en slechte dealer

    Bericht van weetsj vr nov 15, 2013 6:13 am

    Vandaag bij Roberts bv Den Haag geweest voor afstellen koplampen, beschadigde gasinjectorbekabeling en het lampje deur open die af en toe zwak gaat branden terwijl er geen deur open staat...
    koplampen zo gefixt, prima.
    het lampje brandde niet meer en gaf ook geen storing, dus wat het had veroorzaakt is nog een raadsel.
    het beschadigde kabeltje, is gekomen omdat de (inmiddels ontslagen) persoon de kap die boven de bougies zit, terug heeft gemonteerd, zonder eerst de gasinjectoren los te koppelen, wat meer ruimte maakt.
    het kan geen kwaad, maar we hebben een vervolg afspraak gemaakt, om de bedrading te repareren, de eventuele storing lampje op te zoeken en ook onderzoeken of de vonk nou wel goed is.
    ik heb ook het bekende probleem van inhouden en stotteren (soms) dit was een tijd weg na de piggyback ed, maar ik heb er inmiddels alweer een jaartje last van. het verhogen van de gasdruk heeft bij mij geen nut want die stond eigenlijk al te hoog. 890 ipv tussen de 800 en 850. we hebben ook gesproken over de afstand van de bougievonk, die met 0,2 minimeter te verkleinen, maarja liever niet.

    tijdens het wachten zag ik allemaal mooie goodies liggen op de balie:
    dus ik maakte een foto en vertelde dat we voor de club al vaker hebben gesproken over eventuele club polo's.
    toen zij ze:  "je mag er wel 1 meenemen hoor" :)yihaaa! TOF!
    deze zijn van het Cruze raceteam die het de afgelopen jaren heel goed hebben gedaan. 3 jaar lang op de 1e plaats. sinds dit jaar doen ze niet meer mee helaas als team maar leveren ze nog wel aan andere teams.

    anyways, ben weer enorm te spreken over de service van Roberts bv Den Haag.
    wat een verademing tov Versluis Zoetermeer.

    volgende week update omtrent de vonk, bekabeling en storing. to be continued..

    top dealers en slechte dealer 1395413_270303979784115_675763926_n

    top dealers en slechte dealer 1470075_270303969784116_1258243061_n
    avatar
    Jan.


    Aantal berichten : 103
    Registratiedatum : 03-11-13

    top dealers en slechte dealer Empty Re: top dealers en slechte dealer

    Bericht van Jan. vr nov 15, 2013 9:14 am

    Wat is een piggyback? Is dat net zoiets als chippen voor meer koppel/vermogen?
    weetsj
    weetsj


    Aantal berichten : 132
    Registratiedatum : 05-06-12
    Leeftijd : 47
    Woonplaats : Zoetermeer

    top dealers en slechte dealer Empty Re: top dealers en slechte dealer

    Bericht van weetsj vr nov 15, 2013 9:45 am

    jep dat is het. V-tune levert een kastje met software die de software van de auto beter laat werken. het is dus niet opnieuw programmeren van de chip, wat in de meeste gevallen wel gebeurt. met de piggyback, houd je ook de garantie.
    Ik heb met V-tune voor de sparkclub 10% korting afgesproken en meestal laat hij de speciale prijs ook nog gelden. van € 250,-ipv € 300,- - 10% = € 225,- Wink

    Gesponsorde inhoud


    top dealers en slechte dealer Empty Re: top dealers en slechte dealer

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr apr 26, 2024 12:52 am