Spark Club Nederland

Welkom op het forum van de Spark Club Nederland.
Wordt lid en help dit forum mooi te maken.
Heb je verstand van fora en Sparks en wil je het team komen versterken?
Meld je dan bij een van de beheerders.

Het SCN tean.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Spark Club Nederland

Welkom op het forum van de Spark Club Nederland.
Wordt lid en help dit forum mooi te maken.
Heb je verstand van fora en Sparks en wil je het team komen versterken?
Meld je dan bij een van de beheerders.

Het SCN tean.

Spark Club Nederland

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Spark Club Nederland

It all starts with a Spark !!!

Deze Spark Club is in aanbouw. Wij zoeken nog mensen die hierbij willen helpen. Heb je daar zin in? Meld je dan aan bij 1 van de beheerders.

3 plaatsers

    Houderschapbelasting

    avatar
    Jan.


    Aantal berichten : 103
    Registratiedatum : 03-11-13

    Houderschapbelasting Empty Houderschapbelasting

    Bericht van Jan. wo feb 12, 2014 9:07 am

    Ik heb een Bifuel en hoefde tot dit jaar geen houderschapsbelasting te betalen. Ik heb vorig jaar bericht gekregen dat ik dit jaar weer belasting moet gaan betalen en dat het automatisch zal worden afgeschreven. Maar daarna heb ik niets meer vernomen. Er is niet doorgegeven wat ik moet gaan betalen. En er is ook nog niets afgeschreven. Zou dit bij iedereen zo zijn? Ze zullen wel achter lopen.

    En nu maar hopen dat niemand van de belastingdienst hier op dit forum komt, want het is niet de bedoeling om ze op ideeën te brengen.
    Thei
    Thei


    Aantal berichten : 199
    Registratiedatum : 21-09-13

    Houderschapbelasting Empty Re: Houderschapbelasting

    Bericht van Thei wo feb 12, 2014 11:18 am

    Ligt aan de datum wanneer je tijdvak begint,de uitleg staat allemaal op de wegenbelasting site.
    Ik weet ondertussen dat ik 30 euro/maand moet betalen en gaat in per 1-3-2014
    avatar
    Yella


    Aantal berichten : 58
    Registratiedatum : 01-11-14

    Houderschapbelasting Empty Re: Houderschapbelasting

    Bericht van Yella zo nov 30, 2014 3:42 am

    Jan. schreef:Ik heb een Bifuel en hoefde tot dit jaar geen houderschapsbelasting te betalen. Ik heb vorig jaar bericht gekregen dat ik dit jaar weer belasting moet gaan betalen en dat het automatisch zal worden afgeschreven. Maar daarna heb ik niets meer vernomen. Er is niet doorgegeven wat ik moet gaan betalen. En er is ook nog niets afgeschreven. Zou dit bij iedereen zo zijn? Ze zullen wel achter lopen.

    En nu maar hopen dat niemand van de belastingdienst hier op dit forum komt, want het is niet de bedoeling om ze op ideeën te brengen.
    Ik heb de Spark nu 1 maand en nog niets ontvangen van de belastingdienst. Raar, want 1 week later een motor gekocht en daarvan heb ik al een acceptgiro binnen.
    avatar
    Yella


    Aantal berichten : 58
    Registratiedatum : 01-11-14

    Houderschapbelasting Empty Re: Houderschapbelasting

    Bericht van Yella zo nov 30, 2014 3:43 am

    Jan. schreef:Ik heb een Bifuel en hoefde tot dit jaar geen houderschapsbelasting te betalen. Ik heb vorig jaar bericht gekregen dat ik dit jaar weer belasting moet gaan betalen en dat het automatisch zal worden afgeschreven. Maar daarna heb ik niets meer vernomen. Er is niet doorgegeven wat ik moet gaan betalen. En er is ook nog niets afgeschreven. Zou dit bij iedereen zo zijn? Ze zullen wel achter lopen.

    En nu maar hopen dat niemand van de belastingdienst hier op dit forum komt, want het is niet de bedoeling om ze op ideeën te brengen.
    Ik heb de Spark nu 1 maand en nog niets ontvangen van de belastingdienst. Raar, want 1 week later een motor gekocht en daarvan heb ik al een acceptgiro binnen.
    Thei
    Thei


    Aantal berichten : 199
    Registratiedatum : 21-09-13

    Houderschapbelasting Empty Re: Houderschapbelasting

    Bericht van Thei ma dec 01, 2014 12:40 am

    De belasting dienst vindt je wel hoor,komt goed.
    Kijk even op https://www.rdw.nl/particulier/Paginas/default.aspx tik je kenteken in en dan kun je zien of je autogegevens verwerkt zijn,zoals de datum van omschrijving,wa verzekering enz.
    avatar
    Yella


    Aantal berichten : 58
    Registratiedatum : 01-11-14

    Houderschapbelasting Empty Re: Houderschapbelasting

    Bericht van Yella ma dec 01, 2014 6:10 am

    Thei schreef:De belasting dienst vindt je wel hoor,komt goed.
    Kijk even op https://www.rdw.nl/particulier/Paginas/default.aspx tik je kenteken in en dan kun je zien of je autogegevens verwerkt zijn,zoals de datum van omschrijving,wa verzekering enz.
    Daar twijfel ik geen moment aan. Maar toch vreemd dat het ene sneller is verwerkt dan het andere. Overigens heb ik de motor zelfs 2 weken later gekocht.
    avatar
    Yella


    Aantal berichten : 58
    Registratiedatum : 01-11-14

    Houderschapbelasting Empty Re: Houderschapbelasting

    Bericht van Yella za maa 07, 2015 1:07 am

    Yep, inmiddels betaal ik gewoon. Heeft alleen ff geduurd.
    Thei
    Thei


    Aantal berichten : 199
    Registratiedatum : 21-09-13

    Houderschapbelasting Empty Re: Houderschapbelasting

    Bericht van Thei za maa 07, 2015 7:21 am

    KIjk eens....als je iemand zoekt en niet kunt vinden,vraag dan aan de belastingdienst,die vinden iedereen Very Happy

    Gesponsorde inhoud


    Houderschapbelasting Empty Re: Houderschapbelasting

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do apr 25, 2024 11:35 pm